Wednesday, December 16, 2009

.habis sem 5.

16 december 2009..
tamatnye paper last iaitu tekno...
sepanjang sem nie banyak betul benda mencabar...
antaranya....

-cpp tuk sem 5..memang memeritkan..tetapi Allah dah bg rezki kat aku tajuk pengkalan data kos lulus..tanpa dirancang..inilah yang dikatakan takdir..samada ia menggembirakan atau tidak ucap lah Alhamdulillah kerana ia datang dr Allah..tuk cuti sem nie aku berhajat untuk start buat cpp..kena buat laman web..suatu yang amat mencabar..sahut je cabaran 2 tanpa sebarang alasan..orang cuti aku bertungkus lumus setlekan aku punya laman web...redah je la..

-excident??aku kena lagi...bese la 2 dah takdir aku excident..bawak elok2 pun dah kena nk wat cmne..bersyukur je la..ada hikamh disebalik kejadian..2 kali aku excident seminggu sblm final...bhye btul...tp nsib baik xtruk sgt...

-target sem nie nk naikkan pointer...berdasarkan strategi yang telah diatur..alhamdulillah berjalan lancar..tggu la 31 december nie...mcm mana result...sekarang tawakal n sabar....

-cita-cita nk sambung degree...banyak lagi ilmu aku kena cr...umur skarg untuk menuntut ilmu..insyaAllah bulan 1 nie nk apply UPU...

-ape2 hal bersyukur dengan ape yang kita perolehi..ameen...

bye sem 5....