Tuesday, March 3, 2009

35 day'S in PSZ..

alhamdulillah....
hr nie ada mood sket...
walaupun hujan..
sampai ofice..kalau la parent aku bg kreta..huhu
alangkah bagusnye...hahaha..koya...

teringat plak aku dkt tok aku...
bila teringat dekat tok@nenek aku..
tiap2 hari duk cakap hari2 harap2 sempat dapat tgk aku kahwin...
adu la tok...sabo2....tok mmg best...
hahaha...
insyaAllah sempat..moga Allah panjang kan umur tok..
amin...

pasal buku tundukkan hati...
dah masuk part 7 tajuknye tak igat..
tp isi2 nye lebih mrnghuraikan tentang keimanan...
pesana nabi Isa S.A kepda shabat2nya..
"Masuklah kamu di dalam dunia,tp jangan sibuk2 kan dengan dunia"
dipetik daripada buku Tundukkan Hati..

beyeh...
sambung buku SmM2..
hri nie mauk bahagian
section E : Piling and diaphragm wall...
sebelum 2 chek friendster,myspace n facebook..
n berkembangan terkini di Perak...
hr nie ada perkara menarik berlaku..
choww....

hr nie tanggal 3 mac 2009...
berkecai lah akn nye hati ini..
bagai gelas kaca jatuh atas floor slab..
argh.....
ada sape2 nk tukar planet...
jom ikut aku..
kita g duk kat planet pluto lak..
huhuhuhu...
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

2 comments:

citie said...

cm dh okie je 2...
bgus2...chayok!!!
emm...tok sruh kwen ek???
emmm...skang nie musim hjan...
jgn maen hjan n jgn nk merayau2 lak...
ntikn deman...ssh lak nti...
tk smpt nk kwen...hehehe..

erHam-D said...

adu la...
tq2......