Thursday, March 26, 2009

..nEw SeasoN..

petang Khamis minggu ke brape ntah praktikal..
hati aku tergerak untuk menconteng sedikit ijazah yang ada dijalanan yg aku perolehi daripada Bos tempat praktikal aku...
byk pengalaman dia cerita..
sebenarnye baru lepas bos aku semak buku report harian aku...
dia dah detect kelemahan aku hasil daripada daily report yang aku tulis...
cara persenyampaian aku cukup lemah...
sukar untuk difahami...
so,kena la improve sket cara persembahan sesuatu dokumentasi aku biar semua org fhm ape yg aku nk sampaikn..
bos aku siap ajar lg teknik nk jawab prekse yang selama ini aku tak pernah terpikir teknik yang dia bg tau...

ape yg menarik tentang bos aku nie..???
-relax..
-dedikasi
-tiada nada marah semasa bercakap
-memberi teguran secara berhemah
-senang untuk didampingi..
-banyak memberi nasihat
-memahami situasi
-last skali yang paling best, xkedekut ilmu...

Alhamdulillah...
Allah dah takdirkan aku praktikal dekat cnie...
-cebisan kata-kata yang terungkap dapat melahirkan new seaSon-

1 comment:

Unknown said...

selamat berjya buat shbtku