Thursday, April 2, 2009

bukit gantang


ape yg menarik dengan bukit gantang nie.,,:

idola aku la sape lg DS NIzar bertanding di kawasan Bukit Gantang..
aku ada creta menarik nak bg tau..
aku ada seorg kawan chines namenye teh..
budak2 course mest kenal nye ngn Teh nie..
dia org Perak..
aku tanye dia..
Teh who u vote for Bukit Gantang..
dengan hepy nye dia Jawab PAs..
do you se that...
org cina pun dah tak caye kat BN..
thanks la Teh...i love u..kah2...
aku doakan pintu hati Teh diberikan hidayah masuk Islam...
aku dah pasang nazar hr nie,jika DS Nizar menang di Bukit Gantang,
aku nk puasa 3 hari...
Ya Allah,
kurniakanlah kami pemimpin terdiri daripada alim ulamak dan org yg soleh dan solehah,
aku berserah pada Mu Ya Allah...
amin....
TAKBIR...

4 comments:

SEEPOT SEEDOT said...

itu la realiti sebenar..haha!

Symphony Green said...

haha..teh ckp cam tu ke?giler ar..politik jugak die tu..eyh ko jgn emo2 da psl politik baideweh..
Takbir!! (aku side bulan jugak =D)

erHam-D said...

oyeh..!!
thnks to all my friend...
rocx2 jugak...
Islam jgn lupe...
TAkbir...

Unknown said...

BULAN BAKAL MENGAMBANG DI BUKIT GANTANG INSYA ALLAH