Tuesday, December 30, 2008

nk Boikot bRg pe ???

hm....berkaitan ng isu saudara kita di Palestine...
??????....mcm mana aku nk tolong diorg ek...

pegi ke PALESTINE pasang bom kat Israel......
xmungkin,..aku nk msuk tentera,ALAM,polis mak aku dah marah.....

berdoa...???setakat nie tak putus2 lagi....harap2 ramai lgi berdoa untuk diorg....

boikot barang.....????.....nk boikot barang pe...????

jadi nie sebahagian dari barang ISrael.....jom buat checklist...

Makanan....
McDonalds = no mc chicken,no sundea
Coca-Cola = no coke,minum air smyg hajat ye biar ceroh sket hati
Pepsi = mmg aku x minum air nie
Syarikat Tasty Foods

Syarikat Heinz
Syarikat Lambert
Syarikat Hosstess
Syarikat Cadbury =tak makan coklat cap nie pahnie
Syarikat Coca-cola
Syarikat Hadaiq California
Syarikat Rocky
Syarikat Perrier-Vittel
Syarikat Nestle = byk jugak brg2 sykt nie.....susu perah sendiri nant ye...
Syarikat AmericanaMinyak Sayuran Rawabi, Fern

Makaroni Columbus, HayoChipsyDelta

Super Market
Sainsburry

Heiz
Edge
Tesco
-semua nie aku tak pegi....Mydin dah la ye..

Kedai Makan/Restoran
McDonalds

Tikka
Kentucky Fried Chicken (KFC)=lepas nie goreng sendiri ayam lagi bagus
Kantis
Arby’s
Pizza Hut = no piza,no spagetti...huhuhu
Chicken Tikka
Paradise
McBurger

Others....
Timberland=dok leh nk gaye pakai Timberland..nsib baik dok beli lg
Revlon
Garnier
Hugo Boss
Tommy Hilfiger=bru cadang nk beli perfume...pakai myak ator doh la
Calvin Klein
L’Oreal=yg nie aku tak pakai aku malas nk cuci muke....
Syarikat Procter & Gamble
Syarikat Palmolive
Syarikat Johnson & Johnson=aku pakai myak zaitun ori ye...
Syarikat JohnsonJohns

Syraikat Revlon Make-up

Syyarikat East In Sambel
Syarikat Beverly Hills
Syarikat Sitreen
Bateri Kenderaan Milestone
Bateri Kenderaan Powder
Bateri Kecil Energyzer, Duracell, Everady=cap ape lg ada..cap pasar malam la
Nike=bru nk beli kasut futsal nike...adidas pun jd la....
Universal
Power
Paramount
Youngers
Jean’s Basic
Kelvin Klein
Levi’s=nsib baik aku beli ciplak nye...cap rantau panjang
Basic
Ralph Lauren
Max
IBM
Intel=aku pakai AMD ....bgus ada grafik
Uracel
Nokia=aku benci nokia,aku paki sony ericson w850i
Motorola
Digital

jadi fikir-fikir lah ye...aku pun kena fikir gak...yg mana patut kita buat
demi saudara kita.....
Allahuakhbar

2 comments:

Anonymous said...

kfc? sure ke? oloh...

plus
nestle pun ye jgk?
mana nak mnum milo?

SEEPOT SEEDOT said...

saya cadangkan.msuk je HPA...