Thursday, February 19, 2009

27 hari berlalu

sepanjang praktikal aku cukup respect pada 2 org bos aku nie....
bos aku nie juga merangkap kepada ayah kawan aku...
dan anak2 dua org bos aku nie bersekolah di SHAMS merangkap senior dan junior aku...
kredibiliti seorg ketua sgt penting dalam mentadbir sesebuah organisasi...
ayah sebagai ketua keluarga...
bos sebagai ketua syarikat...
dan sebagai nye..
apa yag ingin di perkatakan disini...
tanggungjawab seorg ketua sgt penting peranannya....
ia menentukan perjalanan sesebuah organisasi...
sebagai seorang ketua hendaklah mempunyai ciri2 seperti yakin diri,berpengetahuan dan macam2 lagi...
yang penting anak buah respect dengan bosnye..
so kalu nk org respect kena la bgus dan pandai memimpin....
huhuhu........
pengalaman jd org bertanggungjawab nie dah ada...
byk suka dan duka...
perkara mcm nie jugak telah mematangkan diri....
jadilah ketua yaang berkredibiliti tinggi.....

No comments: