Friday, February 27, 2009

night trip

semalm dalam perjalanan ke Kerteh daripada KT....
aku tggu punye tggu kwan2 nk hantar smuaa ada hal...
last2 aku terpakse jugak mintak abg sdre aku hantar naik skyline gtr...
huahuahua.....

sampai2 je awal lg...
tgk ada kedai buku dekat sebelah..
aku pun usya2 la dunhill sebatang...
tp aku telah dijodohkan dengan majalah kereta edisi 111...
wah...nie barang baik nie...
dlam majalah 2 ada bullet kuning dengan tag line peluru kuning...
aku pun pe lg khusyuk gler la baca smpai xsedar bas dah sampai...

bapak besar punyer bas pun aku xsedar...
seat aku no 29 belakang skali...
adu malas nye nk masuk dalam...
redah je la...
ada la brother2 duk tepi aku...
tp ada awek nie kena duk blakang gak...
kahkahkah..siang ke mu....
dah la kena kepit ngn brother 3 org...
cun gler awek....
aku layan pe...baik aku baca eg9 bullet kesayangan aku...
kalu dapat kat aku la kreta nie..
body mest warna itam,rim mest gold...yg pntg rim advan RG 4...
pas2 bucket merah...
2 pun dah ckup....
kasi power sket je lg kat enjin biar bleh blah selaju yg aku nk...
bg aku 150 2 standed je...nk lebih lg dr 2...
kahkahkah..xtkut mati....

yg lawaknye smlm..awek 2 dah x senang duduk bila kena kepit...
xsampai kuantan..dekat bulatan batu bersurat dah turun,....
kahakhahk...
cian ke mu...
ye la..
dah la duk seat paling blakang..
kena kepit plak 2...
bapak awek nie lg la xsenang duduk...

adu panas nye dalam bas...
mcm nk meletup badan aku...
sampi kerteh dalm kul 11..
sampai2 je trus sambung cble streamyx 100 mbps...
ayah aku tgk je...
hahaha
budak nie balik2 je dah start on9...
hahahah...
k makan lak..
pas2 solat jumaat..
pas2 tdo....
chow.....

No comments: