Monday, February 23, 2009

hari 29 ....

Alhamdulillah......
selamat sampai ke KT dari KB.....
tolak pukul 5 sampai kul 7
walaupun aku race ngn HOnda Accord WNF5808 semalam...
start dari jalan macang smpai roundabout batu 6..
sekali dia tekan laju gler bai....
aku full throttle 150.....
ternyata Accord i-vtec menang...
tp xpe barang Honda mmg aku respect...

bdebar gler aku...
high performance waja chasis evo wCe17...
ketar tgn2 bwk laju...

cuti di Kota Bharu..
aku telah djodohkan dengan sebuah buku bertajuk Tundukkan Hati karya Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat....
sambil tunggu dua org membeli belah aku bca la buku nie...
syok gler bc buku...insaf kejap...

lets talk about work....
fahmi ditugaskan utk membuat dok tender...
aku pun kena la tgk2 sket sbb lepas nie aku kena buat...

No comments: