Saturday, February 28, 2009

hepy2...

aku baru lepas chat ngn org jordan td...
huhuhu...
ukhti jundullah heaven...
seharusnye...
aku beruntung sebab ada pendorong hidup...
muslimah yang berpurdah...
lg pun aku nie ank sulong..
nk la jugak rase ada kakak ke abg ke...
tp batas2 perlu la dijaga antara muhrim dan bukan muhrim...
Alhamdulillah....

td peg teman mak aku peg kedai anakku...
Ya Allah boringnye...
tgk baju2 baby..beli untuk bakal adik aku yang ke -9..
ai..laki ke pompuan ek...
harap2 P le .,,sebab ramai gler askar nie..
siap bleh buat team futsal lg...
hehehe..
ramainye adik aku....

dlm perjalanan pulang ke rumah dr kemaman....
ada peristiwa menarik yg melucukan hati...
ada petrol car perdana berhenti di trfic light dekat ngn mesra mall...
pas2 ada sebuah van yg dipandu oleh makcik nie...
pas2 mak cik nie tekan hon byk kali...
van makcik nie duk tepi petrol car...
pas2 mak cik nie marah2 dekat polis...
ai..ape kes mak cik nie...
biar betul...
heran aku tgk....berani nye mak cik nie...
bila time lampu hijau je dia kejar petrol car perdana....
hahaha...
aku senyum je sambil drive tgk dr belakang...
adu la..pelik2 la org atas dunia nie....
pape pun nie la dunia namenye...
ada pham semua....

2 comments:

Unknown said...

adik ke 9...selamat jadi abg kpd adik mu y nk kuar tu

erHam-D said...

trima kasih nik