Sunday, February 1, 2009

hari ke-13

semalam jumpe 2 org pelik....
satu di Pasar Malam Cabang Tiga n satu lg di tepi teluk di Pulau Kambing....

di Pasar Malam...
semasa nk beli cocnut shake ada penjual nie tanye nk guna sarung dok..
aku ngn hadi bengong dgr 'sarung'....
lepas 2 aku jwb ye...lepas tiba2 ntah pape dia mencarut mcm....
gler puye org la....
time aku nk bayar dengan tangan2 aku dia pegang..ai gay la org nie...
moral dont judge person with him face..
aku tgk muka ganas gler tp gay....

di Pulau Kambing...
semasa aku ngn hadi tengah syok menghirup nusantara hijau....
tiba2 datang seorg L xbg salam ajak lumbe dalam laut...
ape da.....
lps 2 dia creta pasal speed boat.....
aku ngn Hadi gelak je...
xtahan aku dgr creta dia....
lepas dia tanye...xde awek ke..
aku kata ada ket hujung sana...
pantang dgr ada awek je terus g kacau...
hahahahaha.....
sian kat aweks 2 kena kacau....
padan muka 2 la pakai bju seksi sgt.......
bgus gak kalu ada org berani mcm nie dalam dunia nie...
yg xtahan lepas kena kacau aweks 2 terus lari balik rumah...
diorg tgk semcam je dkt aku ngn Hadi....
hahahahhaha.......

hr nie kena perg ofice dkt mydin.....
byk lg bq yg perlu diperbetulkan....

No comments: