Wednesday, January 7, 2009

back...byee

in this morning i will back to Kuala aTerengganu to make prepareration for my Li..
bye Kerteh,we'll be see u next time..
aku naik bas lompat2 kot...
sempat lg tulis kejap......

sambungan.....

Alhmdulillah sampai K.T....byk gak benda berlaku di sepanjang perjlanan ini....time ak nk beli surat khabar ada Pak Cik sorg creta kat aku pasal politik..huh..aku angguk dan senyum bg tanda respon kesian kat dia penat2 creta...ape daaa....ketika di dalam bas dr Dungun Ke K.T..aku duduk 2 kerusi sampai di Rhu Rendang kalu tak silap ada seorg Ibu dan dua anak nye naik atas bas tengah cr seat sorg ank bby lg..comel...aku pun dah la se baris seat aku conquer siap tdo lg dr dungun sampai Rhu Rendang..bg l peluang dkt mak cik nie nak duduk..

sampai di Stesen Bas Kuala Terengganu pda pukul 10 lebih..tggu kedatangan Hadi datang menjemput nk pegi pustaka untuk periksa result org..ternyata sem nie preestasi jtuh merudum akibat UKB pnye angkara...bhye subjek nie...

Siap selesai smua blik la rumah tok ..lepas siap solat Zohor aku merebahkan dr diats katil dengan bjiwa tenang...Perh...best gler tdo...

Lepas nie nk g pantai batu burok port biasa....nk cuci mata tgk kindahan Tuhan dengan keunikan seni Honda Civic pelbagai jenis dengan spec yg bergay..perh...

Chau....ape aku creta nie...mmg blog nie xde informasi menarik sekadar ada je....huahuahua

1 comment:

irsyad said...

sedak dh rase proaktikall..
rilek molek je napok mu ni