Wednesday, January 14, 2009

hari Ketiga

mcm biasa msuk ofice punch kad...
hr nie rekod bersih lag...igtkan aku lewat dah sbb aku tdo lepas subuh
best gler mimpi mcm2 ada malas nk creta mimp..
dalam aku duk sedap2 hepy2 kat cnie ape la jd kat saudara aku di Palestin..
nk tolong xberdaya,nk g perang etek nk dok tau nk lalu ikut line mana..
adu la...Ya Allah tlg la bukak pintu hati aku mcm mana nk tolong diorg..kalu sekadar boikot 2 dah settle tp puas hati lg...

hr nie aku ngn fahmi mcm biasa la buat2 tgk dokumen kontrak...
tgk sje je tgn ngn mata duk kat ym..bukak friendster..ahah
hr nie ada budak praktikal bru kenal ..nama nye baiti..hahaha..rumah saya..
hadi plak xhabis2 tekanan dia duk kat MAA...
radhi plak duk tnye aku pasal measure ye la Muhd xde dia buat sorg2 je...

suasana dalm ofce hepy go lucky je...
nazri ngn kak su duk wak meriah dlm ofce ..
aku ngn fahmi bhgian tambah2 je...
bgus la suasana mcm nie hilang tension..
nie org kata kerja smbil enjoy...
bru berkualiti kerja....

hr nie dgr kata aku kena peg site meeting dekat taman ilmu jauh 2..malsnye n peg..huhuhu
bleh YM lg best..hahaha
tgk la creta hr nie camne sebelah pg pun relax je...
abis ntuk starting.....

akhirnya....
pada pukul 3 petang aku telah ditugaskan membuat measure...
aku kena buat roof finishes...
hooooraaayyyyy.!!!!!!!!

No comments: