Thursday, January 22, 2009

hari keSembilan(khamis la)

creta pasal semalam...
alhamdulillah...
aku hidup lg...
dekat trfic light stesen miyak shell batu burok..
ku mencuba untuk memotong sbuah kereta tetapi sayang terlanggar penghadang jalan nsib baik penghadang tu fleksibel...
lepas tu ada motor kat depan..try tekan brek kaki tetapi brek kaki belok..
ooo...damn....
aku perg kedai spare part motor tokei kedai pun betul kan balik nasib baik kelu x aku beli brek disc brek bremboo caliper with hdrulic injection...bru tau....
aku perg ceramah Perdana di Ladang...
ramai gler org mcm dekat padang masyar..
barisan penceramah Tok Guru Nik Aziz,Tok Guru Haj Hadi,Anuar Ibrahim bukan anuar zain,dan ramai lg termasuklah wakil Parlimen baru Haji Abdul Wahid Endut...
aku,Hadi,Fahmi pantang jumpe awek tudung labuh je..senyum lebar.huahua....
aku harap dapat jumpe ngn Jundulla Heaven..tp tgk2 je bleh la....
koya je lebih...

hr nie at ofice....
aku org kedua awal lepas Kak Su...
aku xtau nk buat ape hr nie....
hari nie kena hantar report harian....
semlam punya wa xlak tulis lagi ma...
hari nie Tokki baiti meninggal dunia...
Innalillahiwainnalillhirajiun....
esok cuti tp hari Ahad xcuti..Isnin ngn selasa cuti plak..
fuh..best tdo nie...
settle la bahagian pagi....

urk...
kenyang....alhamdulillah...
aku pemurah hr nie...hehehe
belanje fahmi ngn ehem2...
xleh sebut nant jd gosip panas,...huahuahua..
poyo gler.....

No comments: