Wednesday, January 28, 2009

hari keSebelas

hari nie Rabu...
smua kerja2 measure dah siap..
tggu nk buat bq je....
tp ramai g kuar site meeting...
so aku duk relax le..
hr nie dpt elaun,simpan baik2 utk guna masa depan...
cuti isnin selasa dah puas enjoy..
habis seratus bhgian enjoy...boros gler...
time xde duit bru la terpinga2.....

hari selasa peg melawat jenzah abang Hasanah...
tp ramai gak org aku jumpe..
ustz mizan,azri,amir,manaf,raziqin...
satu pertemuan yg tidak dijangka.....
boring2 bce smm....
yes mggu depan aku dpt benda baru....
????????
huhuhuhu......

huh..penat peg jalan2...
hr nie aku jd despatch....
peg pos ofice,pos laju,telekom,affin bank....
byk lg masa free ronda 360 tgk handset....
leps 2 amik udara segar dekat batu burok....
mcm2 ragam kota aku tgk,...
nie baru kt...kalu kl ke,jb ke,penang ke....
lg syok cuci mata.....
huhuhuhu....

2 comments:

irsyad said...

abg hasanah 2 namye dye hasanah ke atau abang kepada hasanah?

erHam-D said...

abang kepada hasanah