Sunday, January 18, 2009

haRi keLima...

wah....ngantuk nye mata...
semalam tdo lewat meraikan kemenangan Bulan....
seluruh pelosok jalan raya jem dari kuala ibai sehinggalah jalan ke Kuala berang...
aku menyusuri sambutan kemenangan menaiki jentera BjS 7565...
rmai gler org turun mlm nie....
hon xhenti2 dibunyikan...
tp..
jika Dacing yang menang..rasenye..
xdelah sambutan meriah mcm malam smalam...
k..dah2..
habis pasal politik....

lets talk about my work...
hari kelima..
aku punch kad awal hr nie...
7.48...rekod paling awal bg setakat nie..
entah kerja ape bakal diberikan pada aku...
mari kita tggu dan lihat....
nk tdo rase....
huhuhuu...

aku kena kira wall plate ngn step...
skit je....
xbanyak.....
fuh..
ada prob kejap ada ke patut aku silap bank in check dalm akaun sabki..
patut la aku check2 akaun xmasuk lg duit...nsib baik...huhuhu....
xde mood nk kecek..letih...

No comments: