Thursday, January 15, 2009

hari KeemPat..

huhuhu....
mcm biasa sblm sampai ofice, BJS 7565 meluncur laju menuju ke Consultant PSZ...
buat2 rushing sbnrnye nk race...
rekod punch kad mggu nie bersih no red time....
bgus2....

tepat pukul 8.30 kot aku ditugaskan untuk measure formwork and concrete for ground beam and roofbeam...xde la penat sgt simple tp banyak....

fahmi tngah pening kepala kira reinforcement...hahahaha...
siang ke mu..
dakpe aku tolong japg..
aku bru siap measure take five tulis bog...huhuhu...
harap2 duit check takaful masuk la hr nie...
pokai dah nie...

esok cuti..
skejap je masa berlalu....
sedar xsedar dah hbis seminggu praktikal...
best la juga ada kerja boleh on9 plak tu..
tp hr nie xleh nk chat lama sgt dengan Jundullah heaven(nama pun segan aku dgr) sebab ada kerja...xpe2...lain kali plak bincang...
nk g tolong fahmi lok...
settle sblh pagi.....

igtkan dah habis kerja measure..rpenye kena buat reinforcement untuk grnd beam.
adu la..
buat je la labi...
pas2 tiba2 ayah aku mari bg duit fuh...
selamat kalu x mati aku xde duit nk belanje...
takaful la nie cek xmasuk2 lg...
ptptn lagi la...
yes esok cuti...
bye2......

1 comment:

irsyad said...

sedak eyh dgr cite org g praktikal..
ak x sabo nk g ning