Monday, January 19, 2009

hari kEenam....

alhamdulillah....
itulah kalimah yg diungkapkan jika kita di kala suka dan duka..(cewah ayat)
hri nie rekod lg aku dtang awal 7.46 dah terpacak depan pc ofice....
smalam Meet Uncle Hussien menang cyalah...wa tabik sama lu...
hri nie Che Mat pergi ke Jerteh ada urusan yang perlu dibereskan...
hr nie kerja ape la aku nk buat...
lupe lak nk ckp...
nurhaibaiti dak uia tmpat prktikal aku..
rupe2 nye rumah dia depan rumah tok aku je...
keciknye dunia nie....
huahuahua....

tepat pukul 10 menghadiri ste meetng di Bangunan persatuan sejarah..
projk yg dijalankan ialah projek Kerja2 konservatif bangunan persatuan sejarah di jalan tok Lam..
En.Radzi pun ada ayah ikram..aku buat dek je...
rmai jugak la yg menghadiri meeting 2...
rancak gler diorg discuss..aku senyum je...
entah ape aku fhm aku sendiri xtau..hahahaha...
untuk pengetahuan usia bangunan tersebut telah menjangkau 100 tahun lebh...
design dalaman masih mengekalkan ciri2 binaan bangunan lama...
hurm...
ukiran kayu cukup kreatif...
memang patut di buat pemuliharaan terhadap bangunan tersebut...
sebagai warisan untuk jenarasi akan datang...
lepas meeting makan di Paradise Deluxe di hadapan sekolah rendah bukit besar...
mcm biasa la kontraktor yang belanja....
perh kenyang gler....
habis mkan terus balik....

No comments: